Edit in León, Nicaragua

Beetje kleine Melisa

Dit is het kleine nichtje van het gezin waar ik woon. Er gebeurt niet heel veel spectaculairs maar ze lacht en praat zo schattig! Hij was eigenlijk heel lang maar heb er wat stukjes uitgeknipt omdat ik snap dat jullie niet ellenlang naar een filmpje zoals dit kunnen kijken.

Oh, en in het begin hoor je mij spaans ´praten´, dit was in de tweede week o.i.d. dus wat ik hier probeer te zeggen maar niet echt voor elkaar krijg, kan ik nu wel zeggen. Hoor! ;-)

Reacties

Reacties

Ester

leuk om dit te zien,en jou spaans is vast veeeeeel beter dan die van mij..hahhahah wil wel gauw natuurlijk...ken geen woord!!!!!

idalien

schattig!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!